Mitt liv - Erika

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Varsågod, ett försenat påskägg!

Av Erika - 28 april 2011 23:40

Tjabba tjena!

Nu har jag varit en sån där dålig bloggare igen och inte skrivit på ett tag. Så nu ska jag allt skriva lite och jag har en massa bra nyheter åt både er och mig! Bra va!?

Vi börjar med mig eftersom det är min blogg   


Jag har jobbat extra nu på mitt jobb i ett år ganska exakt. Vissa månader jättemycket och vissa månader knappt alls. Behöver jag säga att ekonomin känts rätt svajjig här ett tag. Men nu mina vänner händer det grejjer! Jag fick nämligen veta igår att jag kommer att få en tjänst... och inte bara en tjänst utan den jag vill ha till och med! Whohoo! Känns himla massa bra faktiskt. Nån krona mer i månaden leder det nog till. Och det gör inget. Känns tryggt det här. Fantastiskt. Jag älskar mitt jobb.


Så.   


Och eftersom det varit påsk och jag glömt av att ge er ett påskägg så ska ni här få en liten present. Eller, ni ska få möjlighet att ge er själva en påskpresent med lite rabatt från mig! Gå in på cocoo.se och frossa bland smyckena. Anger ni koden: easter så får ni 15% rabatt!      

 

 
 
Ingen bild

Frida

4 maj 2011 14:54

Vad är det för tjänst du får då?

Erika

4 maj 2011 21:33

Samma som jag gått vik på, fast det blir fast. Säljare med andra ord :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 18 juli 2011 15:14

Vaknade imorse med ryggont. Tydligen ligger jag som en skruv när jag sover. Hmm. Frågan är hur man ändrar på det. Svårt att ändra på beteenden när man sover liksom. Kliar frenetiskt på mina händer också när jag sover. Förövrigt jävlas mina händer med...

Av Erika - 16 juli 2011 22:34


Tycker det är dags för mig att blogga lite nu när gubben sitter och spelar hockey på playstation. Och ja... jag funderar på att ge lite tips! Från en tjej till er andra tjejer. Jag jobbar ju faktiskt med smink och skönhetsprodukter hela dagarna och d...

Av Erika - 13 juli 2011 13:18

Har tokledigt idag. Så där mitt emellan en massa jobb. Den här sommaren har jag ingen semester och det suger ju litegrann. Jag vill äta jordgubbar på en solig altan, åka en massa fyhjuling i skogen med Daniel och åka till Umeå. Men med en massa funde...

Av Erika - 9 april 2011 23:07

Jadu, det blir inte mycket gjort när det blir lite gjort. Här på bloggen iaf. Tyvärr skapas inte inlägg av sig själv. Även om man ibland önskar att den skulle kunna skriva lite egna fyndiga inlägg iland och signera med mitt namn. Jaja. Det går ju fak...

Av Erika - 4 april 2011 19:03


Hade en helt okej födelsedag. Inget direkt firande men bra ändå. Jag jobbade 11-22. Åkte hemifrån kring tio på morgonen och kom hem kring elva på kvällen. Började jobba tidigt igen dagen efter så det blev så. Men men, 27 år. Känns inte som något att ...

Presentation


Jag är 26 år och sambo med världens bästa Daniel. Vi har två hundar, Gizmo och Nattis. Jag är norrlänning men bor i Dalarna. Utbildad makeup artist med jobblängtan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Prenumerera på bloggen!

bloglovin

Presenttips!


Ovido - Quiz & Flashcards